Last minute Lemberg


Öt nap múlva, csütörtök reggel indul következő túránk Lembergbe és környékére. Egy hete raktam fel a részletes programot, és nyitottam Facebook-oldalt is a friss információk közzétételére. A végleges jelentkezési határidő tegnap este volt, s az előzetes jelentkezések alapján meg is telt egy kisbusz. Ezért, ha már épp ott voltam Drohobyczban a Bruno Schulz-konferencián, át is ugrottam Lembergbe, és személyesen foglaltam le véglegesen a szállást, mert tapasztalatom szerint Ukrajnában mindent jobb személyesen intézni.

Tegnap azonban azok közül, akik eddig biztosra ígérték részvételüket, az utolsó pillanatban négyen is lemondták az utat. Ezért, hogy legalább a már kifizetett költségek egy része megtérüljön, last minute akciót hirdetünk: négy helyet a lembergi buszon, szeptember 20-tól 23-ig, csütörtöktől vasárnap estig, az eredeti ötvenezres részvételi díj helyett negyvenezerért. Aki még habozik, olvassa el az útioldalunkon összegyűjtött eddigi lembergi beszámolókat, és meglátja, nem tud majd ellenállni.

1 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Hasonlót fotóztam pár éve Kecskeméten... Bocs, de annyira azt a hangulatot látom nálad is!