Egy év kert


2009 késő őszén keresett meg Algeier Wendy, a Kertbarát Magazin főszerkesztője, hogy gratulál a kerti blogomhoz és esetleg lenne-e kedvem írni valamiről Kertbarát Magazinba. Én szeretek írni, úgyhogy összeszedtem neki néhány témát, hogy válasszon, miről írjak. Ő azt választotta, hogy mindről. Így jött létre ez a cikksorozat.

A január-februári számban Wendy velem készült interjúja olvasható. Én meg vagyok vele elégedve, mondtam is Wendynek, hogy ha az életben még egyszer szociológiai kutatást végeznék, szívesen felvenném őt interjúernek. A március-áprilisi számban a talajtakarókról írok. A május-júniusiban – mi másról – a rózsákról. A július-augusztusiban az árnyékliliomokról. A szeptember-októberi számban két cikkem is megjelent, az egyik az ősszel színesedő levelű bokrokról, a másik az alternatív gyümölcsökről. Végül a november-decemberi számban a télen is dekoratív növényekről írtam.

Most megkaptam a Kertbarát Magazintól pdf formában a cikkeket, így ettől fogva itt, a Wang folyón és a kerti naplómban is olvashatóak. A kis képre kattintva pdf formában jönnek be vagy töltődnek le, ki hogy állította be a pdf-kezelését.



2011-re is megállapodtunk egy cikksorozatban, amelynek én az Angolkert – a természettel együtt címet adtam. Így kezdődik:

Az angolkert nemcsak abban hasonlít a kínai konyhához, hogy műfajában messze a legjobb a világon, hanem abban is, hogy ezt nem különleges és drága anyagok felhasználásának, hanem zseniálisan egyszerű technikák alkalmazásának köszönheti. Ezek használatával itthon, különleges és drága növények, sok pénz sőt sok munka nélkül is nagyszerű kertet alakítható ki.

Folytatás a Kertbarát Magazinban, jövőre. Boldog új évet!

3 megjegyzés:

Monika írta...

Gratulálok! Ha ezt tudtam volna,akkor megveszem a Magazint .
Tegnap is gyönyörködtem a kert fotóidban...
Köszönöm,hogy itt el lehet olvasni a cikkeket!
Bízzuk
Újra
Életünket
Krisztusra!
Szeretettel: Mammka

Templom Kata írta...

Kedves Mammka,

köszönöm szépen. Milyen jó téged itt látni!

Ezt nem ismertem, de nagyon tetszik. Hát, akkor BUÉK!

Szeretettel:
Kata

Monika írta...

:) És milyen jó itt nekem...