Venne Ön ettől az embertől…


…extra szűz spanyol olajat Csehországban?


Vagy ugyanott óceáni makrélafilét?


Persze, volt idő, amikor az andalúz mar de olivos és az Atlanti-óceán egyaránt a Habsburg-birodalom partjait mosta. No de ennek már legalább háromszor annyi ideje, mint annak, hogy a cseh tenger kivonta magát Ferenc József jogara alól. Ennek ellenére, vagy talán épp ezért, Csehországot elöntötte a Monarchia iránti nosztalgia. Ferenc Józseffel, Sissivel vagy az első világháború nyomataival bármit el lehet adni.


Igaz, másutt is akadnak olyan termékek, amelyeket cs. és kir. udvari szállító soha nem szállított őfelsége asztalára.


Csehországban azonban a császár képe különösen nem illik élelmiszerre. Hiszen Švejk óta tudjuk, hogy ez milyen higiéniai kockázattal jár.


2 megjegyzés:

Peter írta...

Azon nevetek, hogy egyszer én is szembenéztem ezzel, ha nem is Prágában, de a Bécsi úton. Sajnos nem fotóztam le a két dobozt, pedig vicces volt együtt.
http://pastelpiano.blogspot.hu/2012/06/tonhal.html

Tamas DEAK írta...

Nah, most kereshetem meg nappal azt az utcát, ahol meg szerintem Dom Migueles pezsgőt árultak :)