Játék


Sosem indultam még a GoldenBlog versenyen. Olvasóink mégis kezdetektől fogva minden évben beterjesztik a Wang folyó verseit. S ha már játék, játsszuk jól. Akinek igazán tetszik a blog, szavazzon rá szeptember 6-ig Facebook-azonosítóval a GoldenBlog szavazólap második, „Kult-Szórakozás” kategóriájának hatodik sorában. Képzeljék csak el, milyen szégyen volna, ha a szavazatszám messze elmaradna a blogot a Facebookon lájkolók számától, azaz jelen pillanatban 1245-től. Ugye? Hát klikkeljenek.

30 megjegyzés:

Petrus Augustinus írta...

Én megtettem, már két-három napja! Remélem nyerünk! :)

Szedlák Ádám írta...

Megtettem már pár napja, pedig ellenem is indul a Wang, ott van fél képernyővel lejjebb a Hármas könyvelés. De hát magára úgyse szavaz az ember. ;)

IstvanPeto írta...

Magától értetődik :)

Studiolum írta...

Ádám: na akkor arra meg én szavazok, hasonló okból ;)

Rafael Balázs írta...

Voilà!

IttasKöltő írta...

S akinek nincs facebook profilja?
(sőt, semmilyen közösségi site-on...)

Studiolum írta...

Az kívánjon szívből hosszú életet, sok jó írást és sok jó olvasót a blognak.

Tamas DEAK írta...

hecho :)

Studiolum írta...

¡muchas!

aranyos fodorka írta...

Ittas Költőn kívül van más normális ember is, aki nem tag semmiféle közösségi oldalon. Mi miért nem szavazhatunk? Ez diszkrimináció és igazságtalanság. Habár Magyarországon nem újdonság.....

IttasKöltő írta...

Kedves Studiolum, hát már hogy a viharba ne kívánnék még 72456 rendszeres olvasót, csak pest megyéből ;)

Kedves aranyos fodorka, azért vannak szép számmal rendes emberek is a közösségi szájtokon :) Engem egyszerűen csak nem kötnek le ezek. Igaz nem tagadom, hogy többek közt az is az indoka ennek, hogy nem vagyok arra kiváncsi (má urambocsá) ki mikor volt még az árnyékszéken is, és hogy mennyire birnak unatkozni egyes egészséges munkaképes emberek.
(értem, hogy nagy a munkanélküliség, de sokaknak amugy se megy ez, szóval nem azokra célzok akiknek valóban nem jut munka, pl a zsákfaluban északon, hanem érted)

Na ennyit mára rólam, mert már sok ennyi belőlem erre az évre :)

IttasKöltő írta...

Ó jaj fejemnek, meg mea culpa és hasonlók... Lemaradt a hosszú élet kívánsága :)

Kedves Studiolum! Valóban szeretném, ha még sokáig olvashatnánk a jelen blogon írásait :)
(s persze társaiét is)

Tamas DEAK írta...

Facebookról csak annyit, hogy az itt található nem túl nagyforgalmú kocsmában is azt csinálta a lányka. Dehát mit tudna csinálni a napi 1-2 vendég mellett

Susula írta...

Tegnap végigpörgettem blogokat, jellemző, hogy a dupla W-nél kerestem :)!, sajnáltam, hogy senki nem ajánlotta, de most megtaláltam és szavaztam!
Én CSAK regisztráltam a Nagy Oldalra, a semmiből pedig ők sem tudnak építkezni, viszont szavazni tudtam!

IttasKöltő írta...

Kedves Deák úr nem így értettem :) Azt írtam: hanem érted és nem ha nem érted ;) Tehát a gondolatmenet azt takarná, hogy vannak akik elmehetnének dolgozni, de nem teszik... :)

IttasKöltő írta...

Jut eszembe, annyi világlátott ember van errefelé. Tudna nekem valaki mesélni, hogy mit nézzek meg Lipcsében 1 napban, s 1 Antwerpenben, 1 Donkerque vagy Dover a túloldalon, s 2 Bristolban. Legalábbis remélem, s visszafelére még fogalmam sincs. Az útvonalról sem :) Igaz odafelé is képlékeny, s fogékony vagyok az ötletekre ;) Előre is köszönöm :)

a tambovi farkas írta...

ittas költő: ha fenn lennél a facebookon, özönlenének a válaszok...

Holdgyöngy írta...

Megtettük! Szorítok nektek!

Marguerite írta...

:)
A tambovi farkas pontos meglátásához csatlakoznék kis kiegészítéssel:
ha úgy látod, hogy hülyeségeket írnak a fb-ra, az annak a jele, hogy rosszul választottad meg a barátaidat/ismerőseidet ,)

M. Fehérvári Judit írta...

No, szavaztam, s kitettem az oldalamra is! Alapjában véve az a baj ezekkel a szavazásokkal, hogy sohasem a legjobb győz, mint tudjuk... Más: Kellene nekem egy közvetlen emailcím, ha érdekel Benneteket egy fotósorozat, s még nincs fent a blogban. Ez: Oroszország 1907-1915. - Fotó Szergej Prokudin Gorszkij.pps.
Érdekesek a képek, de én is egy Barátomtól kaptam őket, s szerintem itt is itt lenne a helyük. Email, mármint az enyém: jfehervari62@gmail.com vagy lifeline.marsh@gmail.com!
És Szép Álmokat lassan! XD

Studiolum írta...

Ó ez a Prokugyin-Gorszkij. Egy görög filozófus (van neve is, csak elfelejtettem) mondta, hogy miért ül a lakomán messze a főhelytől: hogy jobb, ha azt kérdezik, miért nem ő ül a főhelyen, mint ha azt kérdezik, miért ő ül ott. Szóval nagy megtiszteltetés, hogy most már vagy tizedszer kérdeztek rá, miért nem közöltem még le Prokugyin-Gorszkij képeit. Hát azért nem, mert amikor először jöttek ki a National Library rekonstruálásában, akkor mindenki azonnal átvette, s azóta szorgalmasan olvasom a háttérirodalmat, hogy valami annál többet publikálhassak, mert hát csak annyit megírni, amit sok száz szájton megírtak, már sok értelme nincs. Viszont orosz szájtokon annyi érdekes újdonságot találtam már hozzá, hogy egy egész enciklopédia-cikk kerekedik majd belőle :)

Studiolum írta...

u.i. És a mailcím, mint tudod (és használtad is már!!!) kint van jobbra: wang@studiolum.com

Studiolum írta...

@ Ittas Költő: Elmaradt a harmadik kívánság, a sok jó írás! márpedig az biztosítaná a sok jó olvasót és a hosszú blogéletkort is! :)

@ aranyos fodorka: Amennyire visszaemlékszem a GoldenBlog történetére, az első években minden azonosító nélkül lehetett szavazni, hát szavazott is ki-ki újra meg újra, kisezerszer belépve a saját blogjára, úgyhogy az összesített szavazatszám meseszépen cáfolta a nemzet fogyásáról szóló rémhíreket. Ezután vezették be mint legkézenfekvőbb azonosítót a Facebook-profilt, mondván, hogy ilyen a legtöbb embernek van. Nincsen pedig (nekem is csak hasonló célból van), de hát ennél egzaktabb már csak az lenne, ha személyi igazolvánnyal és ujjlenyomattal lehetne sorban állni a hvg szerkesztőségében.

Annyit meg, őszintén, egy játék nem ér meg.

IttasKöltő írta...

Studiolum nem maradt le! Írtam a másodikban, mint kiegészítés, hogy sok sok évig szeretnénk még itt olvasgatni az ön és szerzőtársai műveit! Szóval bele van az foglalva ;)

Agicza írta...

IttasKöltő-nek: Antwerpen és Dunkerque között Brugge-t, egyértelműen. :D Dunkerque-ben a tengerpart, egyértelműen, és Grande Synthe felől közelítve ne felejts el tankolni, a madaras multinál Európa egyik legolcsóbb benzinjét mérik. :P Nyitva tartási időben kasszás van, de utána chipes kártya és franciatudás kell a kút kezeléséhez. :P

Dover a túloldalon: White Cliffs coastal path, végigsétálva, Dover Castle, talán kis kitérővel Leeds Castle és Canterbury.

2 Bristolban: a környékét. Bath, és a Cotswoldsból kis ízelítő, Lacock, Castle Combe, Cheddar Gorge. :)

És nem, nem csak te vagy FB-n kívüli (mondhatni éli(ly)en... :D)

Névtelen írta...


Hosszú életet, sok szép utazást, rengeteg jó írást, sok-sok olvasót kívánok.
Ha mindez megvan, a győzelem már minek?)))
Azért szavaztam.

Névtelen írta...

IttasKöltő!
Valahogy útba kellene ejtened Gentet (vár) és Leuvent( városháza, egyetem, begina-házak).
Jó utat!

Studiolum írta...

@ IttasKöltő: szent igaz, ha azt kívánta, hogy sok évig olvashassa az írásainkat abban az is benne van, hogy jó írások legyenek azok, mert hát rosszakat ki olvas hosszú éveken át?

@ cataracta: Győzelem? Ki beszél itt győzelemről? Nem is számítunk rá, mint ahogy eddig egyetlen évben sem, hiszen lám, nem is jelentkeztünk rá. Csoportszolidaritás-megerősítő játék ez csupán, amelyre a blogot beterjesztő olvasóink invitáltak, mi pedig játékból elfogadjuk a kihívásukat, s igyekszünk helytállni a többi olvasó becsületes mozgósítása révén.

Névtelen írta...


Kedves Studiolum!
Nagyon jól tudom, hogy ez egy társasjáték. Játszani jó.

IttasKöltő írta...

Drága feleim! Stoppal megyek :) Igy nem bizti, hogy az útba ejt az bejön :) De majd igyekszem ;) A tippeket meg köszönöm :) Majd valamikor egyszercsak érkezem ;) Bye