Testvérek


Anyám és nagynéném.

Lemondás. Hat évig volt egyke, ráadásul álomszép kislány – szőke, zöldszemű, babaarcú – és most idehozzák neki ezt… Hogy képzelik?


Bitorlás. Az új jövevénynek semmi kétsége sincs afelől, hogy idetartozik, minden probléma és konfliktus nélkül, s megkövetel minden jogot, amely a neki jutott hely folytán megilleti őt.

Ó, másodszülöttek gondtalansága a modern világban! Hol vannak már a Duby által elbeszélt idők, amikor az egész világot be kellett járniuk, hogy megtalálják a maguk helyét!

4 megjegyzés:

anna írta...

jé. én azt hittem, hogy julia idegenbe szakadt magyar leány.

Studiolum írta...

büszke lesz rá, ha ezt tolmácsolom neki :)

semmi köze a magyarsághoz, szerintem míg meg nem ismerkedtünk, nem is tudta, hogy van ilyen ország…

távoli olasz leszármazott („De Onofrio” családnévvel), de már olaszul is csak annyit ért, amennyi a buenos airesi zsargonból, a „lunfardo porteñó”-ból olasz (ott elsősorban olaszok voltak a gangek)

G. Szabó Dániel írta...

Hogy én ezzel a bejegyzéssel menyire egyet értek, két húgom van.

Studiolum írta...

Nézőpont kérdése… nekem nyolc bátyám-nővérem…