Bodza, pipacs, akácvirág




9 megjegyzés:

Orsi írta...

Gyönyörűek. Ezeket is a kertben fotóztad?

Studiolum írta...

Nem, a Kálvária-dombon, a bodzagyűjtő ösvényen fotóztuk a kutyákkal tegnap délután.

Studiolum írta...

Érdemes nemcsak végigszaladnod a kis nézőképeken, hanem rá is kattintanod egyikre-másikra, mert nagy méretben élnek igazán.

Marguerite írta...

olyan jól el tudom képzelni, ahogy ballagtok sorban, és minden kutyának a saját kis fényképezőmasinája a nyakában, keresik a témát, komponálnak... :)

Studiolum írta...

Tulajdonképpen én is így élem meg, azért is írtam így. Majdhogynem elkérem a gépeket hazaérkezésnél, hogy az övéket is rájátsszam a számítógépre. Bad Guide-nak három kecskéje van Norvégiában, akikkel rendszeresen sétál és fotóz együtt, rájuk szoktam így gondolni.

ÉvaZsuzsanna írta...

A pünkösdi rózsa kihajlott az útra... - én pedig utoljára csokrot kötöttem csömöri kertünk virágaiból, aztán átadtuk a kulcsokat az új tulajdonosoknak.
Áldott pünkösdi ünnepet!

Petteri írta...

A pipacs már születése előtt és még holtában is a legszebb virág.

Studiolum írta...

Milyen szép, ebbe sose gondoltam bele.

Studiolum írta...

@ ÉvaZsuzsanna: Remélem, szép emléket fog őrizni róla, és az új tulajdonos jó gazdája lesz. Áldott Pünkösdöt!