Gaude felix Hungaria


O beata Ungheria!
se non si lascia
più malmenare!

Ó boldog Magyarország!
ha nem hagyná magát félrevezetni már!

Dante, Paradiso, XIX.142-143.

Torinó, tiltakozó molinó az egyetemen
A GDP-nek az EGYETEMEKRE fordított százaléka
EU-országok átlaga 1,3%
Dánia 1,7%
Lengyelország 1,6%

Magyarország 1,1%

Olaszország-Szlovákia 0,9%
=> AZ UTOLSÓK VAGYUNK!


Torinó, tiltakozó molinó az egyetemen
A több pénzt követelő plakátot Wang Wei fotózta a torinói egyetemen, ahol épp a múlt heti diáktüntetések idején vendégprofesszorkodott. Végre valamiben nem Magyarország az utolsó, avagy a szomszéd kertje mindig zöldebb. S ezekben a napokban, a révkomáromi találkozó és a néhány hét múlva beköszöntő szlovák euró idején különösen balzsamos gyógyír a fájó nemzeti büszkeségre az északi szomszédot is ott látni a szégyentábla, naši najhorší alján.

Abba ne is gondoljunk bele ünneprontó módon, hogy a kétszer három pont közé foglalt Ungheria valószínűleg negatív retorikai példaként, mintegy a béka fenekének szintjelzésére áll ott: „még ennél is lejjebb vagyunk”.

Wang Wei nagy antikváriumtúrát is csapott Torinóban. Térképes-képes riportját, reméljük, hamarosan itt láthatjuk. Az előreküldött alábbi kép mindenesetre azt sugallja, hogy legalább egy-két dologban azért Olaszország sem marad el mögöttünk.

Torinó, antikvárium

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem bírom nézni a nulla megjegyzést. és amúgy is el akartam mesélni, hogy ma voltam a néprajzi múzeumban, és láttam a rinocéroszt! és volt frászkarika is. nagyobbnak gondoltam volna.

Studiolum írta...

Isten tartsa meg a jó szokásodat. Én is megyek majd megnézni, kíváncsi vagyok rá nagyon. És mit szólsz, hogy pont most születik indiai orrszarvúbébi az állatkertben? a sorozathoz, megrendelésre! Bele is foglalom a Rinocerológiába.

Névtelen írta...

dürer hogy örülne!