Český Krumlov


Korábban már írtam róla, hogy – immár nem először – Český Krumlovba készülünk, s be is kötöttem a városkának azt az interaktív térképét, amelynek egyes pontjaira rákattintva részletes információt olvashatunk a műemlékekről. Időközben megjártuk az utat, de csak most teszem közzé az akkor készült fényképeket, kedvcsinálónak Gergőék számára, akik közös karácsonyi ajándékként utaznak oda a napokban.

S ha már én nem tudok velük tartani, legalább egy kis kocsmatérképet mellékelek a múltkori műemlék-térkép mellé, az általam tesztelt vendéglők és sörözők bejelölésével és tömör jellemzésével. A térképet úgy méreteztem, hogy A4-es papírra kinyomtatható legyen (legjobb Photoshopból nyomtatni, az helyesen állítja be a margókat.) Viszonzásul annyit kérek, visszatérve ki-ki írja meg nekem, milyen tapasztalatokat szerzett ezekkel, és milyen egyéb helyeket fedezett fel, hadd bővítsük folyamatosan ezt a gyűjteményt Český Krumlov minden szerelmesének okulására és hasznára.

(Update: A kocsmatérképet Gergőék újabb tapasztalatai alapján itt frissítettük.)

ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov ceskykrumlov

2 megjegyzés:

ÉvaZsuzsanna írta...

Ez az óévi meglepetés, ahogy tallózgattam igen gazdag anyagában, ami kincsesbánya! Köszönettel kívánok további sikeres munkát sokunk örömére.

Studiolum írta...

S ráadásul napra pontosan két évvel a bejegyzés után! Nagyon köszönöm!