Jó széllel


Óvatos az ember a teregetett lepedőkkel: amilyen fotogének, annyira közhelyessé tudnak válni a képen. Porkoláb Zsófi teregetősblogja azonban segít felfedezni, mennyi új van bennük. Köszönjük, hogy beidézte a lwówi tengert, így bevonva a Wang folyót a nagy globális teregetésbe. Hálából szerettem volna feltenni még egy vagy két lwówi teregetős képet, hiszen több, gondoltam, úgysincs. A fotókat átnézve azonban kiderült, mennyire meghatározzák a várost, s milyen sok képbe úsznak bele észrevétlenül a kifeszített lepedők, az udvarok vitorlái.


Pjotr Lescsenko: Tangó, 1936



3 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Nekem eddig Olaszország volt a teregetős.Köszönöm, hogy hoztad ezt a blogot. Hétköznapi dolog, hinné az ember, mégis mennyi érdekes lehet benne.

El Mexicano írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Porkoláb Zsófi írta...

milyen szép válogatás! köszönöm én is a hivatkozást. én is küldök egy linket egy teregetős kiállításról.
Miso egy fiatal grafikus Ukrajnából, jelenleg Ausztráliában él.